amor<3
hola,us diria mentides i explicaria la meva vida tal i com magradaria que fos,pero parlant d'amor soc sincera,des de principis d'any m'agrada un nen,i l'any que ve marxo de l'escola i em podeu dir exagerada i tot el q vulgueu pero pensar que maure de separar dell no magrada gens,jo mtenia pensat lultim dia dirli que magrada pero seq jo a ell no i no se se si dirli per estalviarme un dolor,pero no se que fer necessito ajuda duns professionals que em guiin el cor,fa tems que us segueixo i us entenc,per aixo us dic,que e de fer?
InterPersonal

Hola Juli123!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot disculpa el nostre retard en la resposta i gràcies per seguir-nos i per la teva sinceritat! :)
No sabem si finalment vas decidir exposar-li els teus sentiments l'últim dia de classe... sigui com sigui, que canviïs d'escola no vol dir que el vostre contacte es trenqui. Avui, més que mai, és fàcil seguir en contacte amb aquelles persones que són importants per a nosaltres, les xarxes socials ens ho posen ben fàcil! Així que tu mateixa, si no tens el seu contacte, aconsegueix-lo i mantingueu el contacte!
Com saps, no podem saber què sent una altra persona si no li preguntem directament. A vegades, hem de valorar si val la pena corre el risc d'expressar el que sentim, encara que no siguem correspostos. És evident que a ningú li agrada que l'altre ens digui que no sent el mateix, i ho passaràs malament uns dies, però veuràs com és temporal i amb el temps podràs recordar-ho sense tant de dolor.
Esperem que puguis seguir en contacte amb aquest nen i que les coses et vagin molt bé a la nova escola!
Bon estiu guapa!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat