No tinc la regla
Bon dia, tinc un problema una mica gran y no se que fer. Fa un mes, casi dos, m'estic prenent pastilles per no quedar-me embarassada. La veritat és que sempre he tingut la regla una mica irregular, però no em baixa. Fa tres o cuatre dies em vaig fer una test per saber si estaba embarassada i em va donar negatiu. Perquè em passa això? Qué puc fer? Gracies :)
PD: perdoneu si tinc faltes d'ortografía, es que estic més acustumada a escriure en castellà
IESP

Hola Meg&dia!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Pensa que si et prens les pastilles anticonceptives és molt poc probable que et quedis embarassada, ja que és un mètode molt eficaç.
El fet que no hagi vingut segurament es deu a que has començat a prendre aquestes pastilles, i ara el cos s'ha d'acostumar. Et diria que vagis al metge que te les va receptar per poder preguntar-ho bé, i que et resolgui tots els dubtes d'acord? En un principi, no ha d'haver cap problema ni és cap cosa rara (la regla t'acabarà baixant), però per si de cas, ves-hi i pregunta :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat