No se que fer per aprimar-me!
Soócuna noia de 13 anys que va a 1r d'ESO.Faig 1'57 d'alçada i peso tres vegades més de el que hauria de pessar.He fet moltes dietes,tot tipus d'exercicis,i vaig arribar a l'extrem de que em van haver d'hospitalitzar per seguir un control dietetíc,i veure quin problema tenia. A l'hosptital hem vaig aprimar 10kg en 1 setmana,peró després de uns 7 mesos vaig tornar al meu antic pes i més. No se que fer i estic desesperada.Un dia m'aixeci m'grada el que veig al mirall,i d'altres em faig asco a mi mateixa. Ajuda'm siusplau!
Sara Bujalance

Hola CH_13! La millor manera d'aconseguir un bon pes és ser constant en una alimentació equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària, aquí la tens detallada:
) i fer esport habitualment. Tot i així, a vegades ens podem trobar amb dificultats per controlar el pes degut a problemes de tipus mèdic (tiroides, alteracions hormonals, etc) de manera que si tu creus que pots estar tenint problemes mèdics que dificulten que tinguis un bon pes i una bona salut el que has de fer és consultar-ho amb el metge. I molt molt important, no permetis que el pes domini tota la teva vida. La teva vida va molt més enllà del pes. Recorda que totes les persones, tinguin el pes que tinguin, tenen dret a ser felices, respectades, valorades i estimades. I ningú és millor o pitjor per pesar més o menys, o tenir un físic o un altre, així que no permetis que el tema del pes t'afecti excessivament, gaudeix la teva vida! Tens tot el dret! Molts petons!!