Em veig gorda i no sé què fer
Bona tarda, tinc 15 anys i em veig gorda, bé peso 44,5 kilos i medeixo 1,55. El metge em diu que estic saludable, però em continuo veient gorda.Menjo poc i m'empleno massa ràpid. Tothom em diu que estic molt bé, jo no me'ls crec perquè crec que m'ho diuen per quedar bé.
Hauria d'anar a un psicoleg? I dir-li als meus pares que tinc aquest problema i anar-hi? Em podeu ajudar, siusplau, gràcies!
Sara Bujalance

Hola irina2014! Doncs la veritat és que el teu pes està bé, és impossible que et sobri res perquè amb aquest pes estàs prima, així que fes cas del que et diuen els altres. Et diuen que estàs bé perquè és veritat! Sembla que el teu problema té a veure amb l'autoestima i amb com et veus tu a tu mateixa perquè t'estàs percebent de forma equivocada ja que et veus més grassa del que estàs. Parlar amb els teus pares sobre això que t'està passant i sobre com et sents és una molt bona idea, i parlar-ho amb un psicòleg t'ajudaria a sentir-te bé amb tu mateixa i evitar problemes relacionats amb l'alimentació. Molts petons!!