Ajuda siusplau... jb
Fa poc, el meu pare va morir de cancer... I comensar quart de la Eso despres daquella perdua ha sigut molt dificil i dur... Pensava que no podia mes, entre les amistats inexistents, la mort del meu pare i tot... em va portar a plantejarme el suicidi. Se que ara pensareu que estic boja.. pero era el que sentia.. Era el meu pare i mel estimava mes qe a res... Mes tard vaig tornar (vaig patirne fa dos anys) a caure en anorexia i vomitava damagat tot el qe menjava.. Me mare es va enterar i em van ingresar a l'hospital durant cinc mesos.. durant aqell temps no anava a lescola, per tant, vaig haver de repetir curs i tots els meus companys, logicament, van pasar de curs (a bat.) i jo em vaig qedar sola. Em vaig deprimir moltissim, no tenia ganes de fer rabsolutament res.. Fins qd vaig coneixer a un noi, qe manimava i em treia sempre un somriure, un millor amic qe mes tard es va convertir dn algo mes... Me lestimava moltisim i ho continuo fent, find i tot vaig perdre ls vorgonktat am ell.. e va alegrar la
Sara Bujalance

Hola! Em sap molt greu tot el que has hagut de passar. Perdre el pare és de les coses més dures que una persona pot viure, entenc que ho passis malament, i més tenint en compte que has hagut de passar per un ingrés. Pensa que el teu pare ja no hi és, però tot el que vau viure junts, els records, el que has après d'ell, t'acompanyaran tota la vida. Ets molt jove i et queda molta vida per davant i moltes coses per gaudir, que és el que el teu pare voldria per a tu. T'envio molts ànims i et demanaria que tornessis a enviar la consulta perquè crec que s'ha quedat a mitges i hi ha alguna cosa que no m'has arribat a preguntar. Molts ànims i molts petons!!