VARIES PREGUNTES
Hola, com bé posa al títol tinc varies preguntes per fer...:
1- Perquè quan el meu nòvio intenta posarme els dits a la vagina hem fa mal i no entra? Perquè jo estic relaxada i ell hem posa i tot...
2- Com se que arrivo a l'orgasme? Perquè quan hem masturbo hi ha un moment en el que hem palpita tot i sento molt de plaer pero no faig sorolls com les actrius porno ni res sino que simplement respiro mes acceleradament.
3- Com li puc fer una palla al meu nòvio i que li encanti?
4- Quan el meu nòvio es corri que he de fer?
Espero la vostra resposta, gracies!
IESP

Hola Lauureta19!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Et vaig responent:
1. Podria ser que fos molt brusc? Realment, la vagina és molt adaptable i els dits tenen un tamany força petit... No hauria de fer mal si tu estàs excitada i lubricada, i ho fa amb delicadessa :) També et diria que si segueix passant, vagis al metge a demanar que et facin una epxloració, d'acord?
2. Això que descrius és un orgasme. No crides perquè el porno és FICCIÓ, no té res a veure amb la realitat... Les actrius ho exageren tot i fan veure que senten alguna cosa, ja que és cinema.
3. Per masturbar a un noi cal pràctica... i parlar-ho! Ell és qui sap com li agrada, així que t'haurà d'ensenyar ell ;)
4. Si el masturbes i ejacula (es corre), s'ha de netejar amb un paper i aigua i ja està! Si tu et taques de semen no és res dolent, però el que no es pot fer després és tocar els teus genitals (ni l'entreda de la vagina ni la vagina, és clar), ja que pot haver risc.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat