He pillat el meu pare masturban-se
Hola,
Soc una nena de 13 anys, tinc els pares separats i nomes veig al meu pare cada quinze dies.
El cas es que fa poc vaig entrar a la habitació del meu pare i el vaig pillar masturbant-se, ara ja estic a casa de la meva mare i encara no he vist al meu pare des de la "pillada".
Ara no puc ni pensar en tornar-lo a veure per que segur que em parlara d'aixo
Tinc un trauma?
Es normal que no estigui preparada per tenir una conversa sobre aixo amb al meu pare?
Ajudeu-me siusplau!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Quina situació més incòmoda que deus haver viscut, però segurament pel teu pare també ho ha estat i probablement s'està fent les mateixes preguntes que tu: com li parlo del tema? Li dic alguna cosa o no?...
Com saps, la masturbació és quelcom natural i que forma part de la intimitat de cada persona. I com forma part de la nostra intimitat és normal que et sentis així i que no sàpigues ben bé com afrontar la conversa amb el teu pare, però no et preocupis. Si et treu el tema, escolta'l amb normalitat, segurament ell està igual de nerviós i incòmode que tu, i un cop ho hàgiu parlat tots dos estareu més tranquils i haureu enfortit la vostra confiança.
Per una altra vegada, abans d'entrar a l'habitació d'algú pica a la porta per no emportar-te cap sorpresa! ;)
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat