Es normal? (Asdfghjk)
Holaa, fa un temps vaig començar a fer tonteries amb el menjar, no mejava, hem saltava els apats... i ara ja no tinc gana, no esmorzo, dino mol poc, avegades si surto amb les amigues breno algo i si no pues no breno, i nomes sopo quan no he brenat. Pero no ho faig aposta, simplement no tinc gana i me mare ja comença a notar que no menjo i es comença a preocupar. Es normal aixo que hem passa?
Sara Bujalance

Hola! No, això que t'està passant no és normal i per això és important que parlis amb la mare i et deixis ajudar. Tot això podria tenir a veure amb un trastorn de la conducta alimentària. Aquestes malalties són greus, fan patir molt a la persona, i a mida que va passant el temps cada cop són pitjors. La millor manera d'estar bé i sentir-te bé amb tu mateixa és parlar amb la mare sobre el que t'està passant. Sé que pot costar una mica, però val la pena. Tu no tens la culpa del que t'està passant i la teva mare vol ajudar-te tal i com tu voldries ajudar-la a ella si tingués un problema. Molts petons!!