Farta del mateix però a la vegada l'adoro!
hola! Sóc noia i tinc 13 anys. M'agrada un noi desde fa 1 any, ell em mira molt i no ens parlem ja que ell és popu i jo una timida que només té 6 o 7 amics... Per altre banda estic farta d'ell perquè va dient coses de mi davant dels seus amics, i no són coses molt bones... estic penjadíssima d'ell i sempre que miro les seves fotos de instagram m'enamoro de seguida.
Sinó vull que m'insulti davant dels seus amics, li dic algo? L'obro al whatsapp?(no em té bloquejada)
És guapíssim, majo, llest però a la vegada l'odio! Què faig?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Ostres! Això que t'insulti o que parli de tu davant dels teus amics... és una falta de respecte molt greu! Per molt guapo que sigui, no té cap dret a tractar-te malament!
Sabem que és difícil, però potser hauràs de replantejar la teva situació. De debò t'agradaria estar amb una persona que parla malament de tu? Com creus que et faria sentir això?
Protegeix-te a tu mateixa i no permetis que ningú et faci sentir així, d'acord?
Aquesta és la nostra posició, la decisió està a les teves mans. A vegades és dolorós apartar gent de la nostra vida, però a la llarga és la millor decisió.
Una abraçada molt forta!
www.consultajove.cat