Pot ser que m'hagi passat?
Port bastant temps masturbantme, tocantme el clitoris, un dia estava tant exitada que em van entrar dos dits, i a poc he anat probant fins que m'en an entrat 3, pero ara quan m'en poso un encara que sigui em fa mal... Que pot ser?? Gracies!!
Anissa Ouali

Hola Marisol!
Com tu dius, estaves molt excitada i això ajuda a que la musculatura de la zona vaginal està més relaxada i és dilati en cas d'introduir un dit o 3!
Una pregunta, quan ho has tornat a fer, t'has donat temps per excitar-te? toques les zones que t'agraden i exciten abans d'introduir el dit? perquè sempre has de introduir els dits per masturbar-te? I han de ser 3?
La masturbació és l'eina per conèixer el propi cos, tocar i acariciar les zones que més agraden i exciten! La zona interior de la vagina té molt poca sensibilitat, per això és important saber que la masturbació femenina no és introduir dits!
Espero haver-te ajudat amb el dubte! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali