regla
Fa poc em va venir la regla i no se, cada cuan m'hauria de netejar la vagina i em que, em pordieu ajudar i donar-me informació extra?
Moltes gracies :3
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
La vulva (és a dir, els genitals exteriors) s'ha de rentar cada dia. és una zona humida, on és fàcil suar i que faci una olor més forta.
Amb aigua (i si es vol, una goteta de sabó) és més que suficient. Els dies de regla, si la noia vol, es pot rentar més d'un cop al dia.
I també s'ha de canviar la compresa o el tampó cada 2-4-6-8 hores, depenent de l'abundant que sigui (per exemple, el primer dia de regla, és habitual que les noies és canviin el tampó cada 2 o 3 hores, i l'últim dia, cada 6 o 8 hores). Cada una coneix el seu cos! :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat