no se que fer...
Hola! Primer de tot, si no podeu el meu nom em farieu un favor.
Porto temps que no se que fer... trobo que tot és dificil, em passa de tot. A veure jo estava super enamorada d'un noi i amb ell vaig passar moltes coses, vaig perdre la virginitat... pero hi vam deixar i per oblidarlo he fet coses i ara la gent em veu diferent i a vegades em diuen que soc una guarra. Ho vaig fer amb un noi que acabava de coneixer. Aixo mes o menys ho porto be pero es que no magrada que pensin aixo de mi...
Per altrta banda, a una festa em vaig liar amb un dels amics del qe estava pillada i resulta que em va començar a agradar. Pero ara a la meva millor amiga li agrada aquell tambe i es van liar quan jo no estava i em va fer molt mal perque no em va dir res. Noto que no m'ho diu tot... I el que faltava es que aquell que magradava sha pilat duna de les meves millors amgues i no se que pensar es que sempre tinc por de que passi algo i bueno... no se si heu entes algo pero siusplau no se que fer-
petit resum: gent pensa que soc puta quan no i que crec que les meves amigues m'amaguen coses.
siusiplau contesteu us ho grairia molt.
Un petonet.
InterPersonal

Hola sweet_girl,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
No podem agradar a tothom, això és un fet. Si tu et sents bé i t'agrada allò que fas (mentre no facis mal a ningú) no hi ha cap problema! Al contrari, és la millor manera de ser feliç!
Sabem que a vegades és complicat viure amb les crítiques dels altres, però escolta bé de quines persones venen i avalua els motius que et donen (si són amics), per si poden tenir algun punt de raó. Sempe és bo tenir en compte les opinions dels nostres amics (perquè són persones que ens coneixen i ens estimen), però has de tenir clar que no agradaràs a tothom. Per tant, en alguns moments hauràs de decidir què fas: si actues per estar bé tu o per fer feliços als altres?
Una abraçada!
www.consultajove.cat