No sé que soc
Hola, tinc 15 anys, i des de fa temps sé que m'agraden els nois, però últimament també m'estic adonant que alguna noia em tira, pero només una miqueta. Llavors, potser soc bisexual, o si només m'agraden una mica les noies, potser soc homosexual? La veritat és que estic bastant confós i tot això em porta molts nervis i preocupacions. També he de dir que l'únic rollo que vaig tenir va ser amb un noi, poca cosa, tot amb roba, però em va agradar. Amb noies no he fet mai res, no m'he liat. Tampoc he tingut relacions sexuals ni amb nois ni amb noies. I la veritat és que ara no sé que fer, potser vaig una mica tard? La majoria de nois de 15 ja han fet de tot, pero estic molt confós i penso que això m'impedeix avançar. No he conegut mai cap noi ni noia que m'hagi enamorat, ni pel seu caràcter i pel seu físic.
Algun consell? Gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos la teva situació!
El nostre consell és: no t’angoixis! Estàs en una època de descobriment, potser el millor és que no et posis encara cap etiqueta, ni homosexual, ni bisexual, ni heterosexual, ni res de res, poc a poc ja aniràs descobrint què sents i cap a qui sents amor, atracció, feeling, interès, etc...
L'edat no determina que vagis tard o no, qui determina que és tard o d'hora? El més important és que vagis al ritme que et sigui còmode per a tu, al marge del que facin els demés.
Per tant, pren-t’ho amb calma!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat