no se qui m'agrada...
hola adolescents.cat doncs...tinc un problema desde ja fa un temps que sento algo per una noia però també m'agraden els nois els trobo atractius pero al meu institut hi ha una noia que es molt guapa i simpàtica i crec que m'agrada...
crec que nose com trobarme si en realitat m'agraden els nois o les noies o els dos generes,siusplau ajudeume u passo malament i crec que m'aniria bé algùn consell.
Anissa Ouali

Hola Anònima!
Primer de tot, temps! No hi ha necessitat de ficar-te una etiqueta, nois, noies, els dos? Moltes vegades necessitem saber que som, que ens agrada, ja que ens ajuda a entendre el món, però en moltes ocasions aquestes etiquetes només ens atabalen i ens auto jutgem, per aquest motiu has de saber que el que estàs sentint en aquests moments és molt normal!
Et comences a fixar en les persones del teu voltant, t'agraden, t'enamores d'algú,... que passa si és un noi, i després una noia? Doncs no ha de passar res, no podem dir-te quina és la teva orientació sexual, ja que això només ho anirà dient el teu enamorament i el temps!
Per això intenta no atabalar-te i disfruta del que sents, no busquis ficar-te una etiqueta ja!!, si ni tan sols et deixes escoltar el que estàs sentint!
Espero haver-te ajudat una mica!, una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali