Poques ganes
Hola!
Porto bastant temps amb el meu novio, i ja ho hem fet unes quantes vegades. El problema és que em costa molt posar-me calenta, en canvi a ell no li costa gens.
Per altra banda hi ha dies que en tinc ganes, però just en el moment del coit ja se m'han passat les ganes.
És el primer noi amb qui ho faig, i m'agradaria saber si el que ens passa és per culpa meva o és per que ell no m'atrau prou.
Hem intentat buscar solucions al nostre problema però no sabem que fer, la nostra relació és genial i no volem que per culpa del sexe s'acabi espatllant...
Anissa Ouali

Hola Jessica! Moltes gràcies per la teva consulta, sabem que no fàcil parlar de les coses que ens atabalen o preocupen!
En la teva consulta, sembla que per una banda parlis que et costa excitar-te i per quan entre el joc del coit l'excitació i ganes marxen. Em preguntava si aquestes dues situacions passen només per separat o també juntes. Per exemple, a vegades resultar difícil arrencar, per un cop es comença el desig i l'excitació van pujant. O simplement no hi ha ganes, i no es busca a l'altre.
I d'altra les ganes desapareixen perquè saben o anticipen que arribarà la penetració, i aquesta fa por, no agrada, fa mal... (per tant el problema no són les ganes sinó la penetració que les fa desaparèixer).
També pot ser que no hi hagi atracció cap a l'altre, encara que ens l'estimem moltíssim!
Aquestes i altres preguntes, serien importants plantejar-se, per veure en què et podem ajudar.
Comentar-te que les ganes no venen per art de màgia i hem d'ajudar al nostre cap i cos a sentir-se a gust i preparats per jugar.
No es tracta de qui és culpa, sinó ajudar-nos a nosaltres mateixos a conèixer com ens sentim i que sentim.
Un dels recursos que podem oferir, és el servei de www.consultajove.cat on suport psicològic quan apareixen certes dificultats amb la seva vida sexual, de parella o individual, a un preu reduït. Això si és un servei per joves de 18 a 26 anys.
Esperem haver-te ajudat! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali