ups! prob
bona nit,
aquet estiu em sembla que he sortit massa i estava com trista perque al meu grup d'amigues totes tenen parella menys jo, aixi que em sento desplaçada i cada cop que sortia (que ha estat gairebe cada cap de setmana o més) m'he liat amb 2 o mes. Ara apart de que em sento malament i sola, als nois que em preguntan per relacions i eso pues com veuen que mai duru ni res a les relacions em deixan de parla o nomes em volen per liarem i ami magradaria tenir algo una mica mes serio. per exemple vaig coneixer un noi laltre dia mol monu i semblava que volia algo amb mi, de fet al cap de dos dies ens vem torna a veura i ens vem despedir liant-nos, pero l'altre dia vaig anar a una discoteca i ell estava i em va dir que ens veiesim, li vaig anar a dir hola io una mica borracha i va sudar de mi i crec que es va liar amb una nena que conec, que faig :o
aixo ens pasa a una amiga meva i ami!!!!!
mersiiiiiiiiii
Anissa Ouali

Hola Gatitoperrito!
L'objectiu en la vida no és tenir parella! Entenc que us pugueu sentir tristes, quan veiem que molts dels nostres amics tenen parelles, ja que comparem i ens sentim sols.
Per això és important que no t'atabalis amb això i disfrutis de tu mateixa i del teu espai. Si vols conèixer a algú, intenta no tenir pressa per fer-vos parella d'un dia per l'altre, anar de mica en mica, o fins i tot, no liar-vos el mateix dia (encara que estigueu de festa).
També has de tenir en compte, que si només busqueu nois als quals conèixer quan sortiu de festa i amb alcohol pel mig pot resultar més difícil. Amb el noi de l'altre dia, si t'animes, podries intentar parlar amb ell, i veure si per part dels dos teniu ganes de veure que pot passar o si cadascú va al seu aire (no sabem amb seguretat si es va liar amb l'altra noia), però tu també has de decidir si vols parlar amb ell o no!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali