💘
Hola Adolescents.cat!
Per liar-me amb el meu novio que puc fer per estar més còmoda ja que sóc molt insegura amb mi mateixa? Per exemple estar sentats a un banc quan ens liem, no moure les mans, ficar els meus braços per sobre dels meus ombros? No se que fer ajuda si us plau…
I una altre cosa ell se m’ha lanzat dos cops i jo li he fet la cobra perquè tinc por a fer-ho malament ja que es el meu primer lio i vull recordar-ho bé. Tot això ja li he dit i ell m’entén però ell també es ralla perquè vol estar amb mi molt de temps i vol que ens liem per tindre més contacte. Em podríeu dir com haig de moure la llengua, ja se que es seguir-lo però m’està influint perquè jo vull liar-me amb ell i ell amb mi però per la meva vergonya i por a fer-ho malament lli faig la cobra no se perquè ajuuda…
Moltes gràcies, ajudeu molt<3 Adéu.
InterPersonal

Hola Anòniimaa♥!
El millor que pots fer és deixar la por i vergonya enrere i gaudir del moment. Pensa que és normal que el primer cop estiguem nervioses i ens sentim una mica insegures davant la novetat, però si estàs més pendent de com fas el petó que de fer-lo és quan realment es notarà la teva inexperiència i inseguretat. Aprofita que entre vosaltres hi ha confiança per explicar-li com et sents, ell entendrà els teus nervis i podrà guiar-te! Ningú neix ensenyat! Per tant, posa les mans on tu et sentis còmode, acaricia'l si et ve de gust, agafa-li la mà si vols... tu decideixes com vols posar-te.
No hi ha una tècnica ideal per fer un petó ni una única per fer-lo. Cada persona és un món! I de mica en mica aniràs millorant la teva "tècnica", descobriràs com t'agrada fer i rebre els petons. El que és molt important és que ho facis quan tu realment et sentis segura de fer-ho, sense pressions ni preses, i amb qui tu decideixis. Si ho fas, és per gaudir d'aquest moment i per tant el nostre consell és que normalitzis aquests nervis i que simplement no pensis en si ho estaràs fent bé o no, centra't a gaudir de l'experiència. Deixa't portar per la màgia del moment! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat