Horror-e
Hola, volia fer una consulta perquè estic bastant preocupada per varis temes:
1- Últimament m'atrauen sexualment les noies, fins i tot m'agrada una (crec) i els nois els he deixat una mica a part... Això vol dir que sóc lesbiana o bisexual?
2 - sobre aquesta noia que m'agrada... Ella és de les "populars" i jo... Doncs no... Com puc parlar amb ella? Li demano per sortir? Ésque no m'atreveixo 😢
Ajuda siusplau! Merci
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos què és el que et preocupa.
En primer lloc, no et forcis, poc a poc aniràs descobrint què és el que t'atrau i què no, però això no és el que defineix la nostra orientació sexual, el que la defineix és de qui ens enamorem!
Per tant, no tinguis pressa per tenir una "etiqueta" que et defineixi. Pel que fa a la noia que t'agrada, prova a trobar alguns espais per compartir amb ella, a l'hora del pati, fora de classe, en alguna assignatura, etc... i ves coneixent-la poc a poc, així també podràs descobrir si també li interesses o no, i en funció d'això podràs anar donant més passos per apropar-te o no...
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat