Hola Sigh!
Has vist mai una vulva maca?? No valen les que puguis veure a les pelis, ja que el Photoshop fa miracles!
Cada vulva és diferent, a mesura que vas creixent els teus genitals també creixen i canvien, entre d'altres els llavis. Els llavis poden ser grans, asimètrics i en podem sobresortir una mica.
Això no impedeix tenir relacions sexuals, i molt menys t'has d'operar per tenir relacions o perdre la virginitat! No li agradaràs més a un altra persona per tenir una vulva "perfecte", ja que primer aquesta no existeix, i pensa que l'altre no s'enamoraria de tu per la teva vagina, sinó per tu mateixa!
Sobre les operacions d'aquest tipus es realitzen sobretot si hi ha molèstia, fricció o dolor. En el teu cas es sembla per estètica, i generalment això s'ha de fer amb un cirurgià estètic privat. Tenint en compte la teva edat, l'ideal és esperar que el teu cos s'acabi de desenvolupar'(a més a més de necessitar autorització dels pares).
Espero haver-te ajudat amb els dubtes! I que no t'atabalis pels teus genitals, i estima el teu cos, tal com és!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali