La meva vagina és molt rara
Hola, tinc un PROBLEMA ENORME!!
Tinc 13 anys, bueno en realitat faig els 14 d'aquí poc més d'un mes.
El meu problema és que tinc la vagina molt lletja... els meus llavis són molt molt molt més grans de lo normal... i mare meva, no puc ni veure'ho. He vist que hi han operacions especials on et fan la vulva nova, però em fa moltíssima vergonya demanar-li a la meva mare que em porti a operar-me! I es clar, obviament em vull operar els llavis vaginals avans de cumplir els 18, ja que vull perdre la virginitat... QUÈ FAIG? NO AGUANTO AQUESTA VIDA MÉS!!!
Vull tenir una vulva maca! És que no li he ensanyat mai a ningú, i molt menys no m'imagino ensenyar-li a un noi perquè segur que li fa fàstic...
espero respostes :)
Anissa Ouali

Hola Sigh!
Has vist mai una vulva maca?? No valen les que puguis veure a les pelis, ja que el Photoshop fa miracles!
Cada vulva és diferent, a mesura que vas creixent els teus genitals també creixen i canvien, entre d'altres els llavis. Els llavis poden ser grans, asimètrics i en podem sobresortir una mica.
Això no impedeix tenir relacions sexuals, i molt menys t'has d'operar per tenir relacions o perdre la virginitat! No li agradaràs més a un altra persona per tenir una vulva "perfecte", ja que primer aquesta no existeix, i pensa que l'altre no s'enamoraria de tu per la teva vagina, sinó per tu mateixa!
Sobre les operacions d'aquest tipus es realitzen sobretot si hi ha molèstia, fricció o dolor. En el teu cas es sembla per estètica, i generalment això s'ha de fer amb un cirurgià estètic privat. Tenint en compte la teva edat, l'ideal és esperar que el teu cos s'acabi de desenvolupar'(a més a més de necessitar autorització dels pares).
Espero haver-te ajudat amb els dubtes! I que no t'atabalis pels teus genitals, i estima el teu cos, tal com és!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali