6w
hola,
l'any passat vaig fer-li una palla a un noi, i duranat l'estiu vaig coneixer un francès amb el que tenia una conexió diferent, jo l'apreció moltissim i crec que ell a mi també. El cas es que aquest estiu quan estava sola amb ell no podia parar de pensar en que no m'importaria perdre la meva virginitat amb ell, però ell es mes gran i no se si em veu massa com a germana petita (ens portem 3 anys).
La meva consulta era;
- Quan es el moment adient? encara que digueu que es quan ens sentim preparades o preparats deu haber-hi un moment que facilita les coses no..?
- Com fer-ho? sóc verge i mai he follat amb ningú, que passa si no em sé moure o faig el patètic?
- amb qui? que es millor perdre la virginitat amb una persona que sapigues que no tornaras a veure quan s'acabi l'estiu, o una amb la que es tingui una relació molt bona, i si pel fet de que follesim es trenca la relacio?
- També si poguessiu dir algun truc per posar un condó... En el cas de que no se'l poses el noi
I altres recomenacions :)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Per a no deixar-nos cap pregunta sense contestar, les copiarem totes i les anirem responent per ordre:
No, no hi ha un moment que faciliti les coses, poden haver-hi circumstàncies que facilitin les coses, per exemple: un lloc còmode, estar tranquils, que tingueu confiança l'un amb l'altre, que tingueu la llibertat de poder escollir i poder parar en qualsevol moment, tenir clar que la decisió és pròpia i que no ve donada per pressions externes a tu.
És evident que no naixem sabent-ho tot, hem d'aprendre, i en el sexe també hem d'aprendre, tu i tothom! Per tant, el truc és anar descobrint poc a poc, si una cosa no la veus clara, la dius, si vols provar alguna cosa, la dius, si no vols provar alguna cosa, ho dius, i així poc a poc, anireu aprenent i coneixent la vostra pròpia sexualitat.
- amb qui? que es millor perdre la virginitat amb una persona que sàpigues que no tornaràs a veure quan s'acabi l'estiu, o una amb la que es tingui una relació molt bona, i si pel fet de que follesim es trenca la relació?
Aquesta és una decisió que no podem prendre per ningú, dependrà de l'elecció i de la llibertat de cada persona de poder escollir i decidir. Valora bé les conseqüències dels teus actes i pren les decisions que hagis de prendre.
- També si poguéssiu dir algun truc per posar un condó... En el cas de que no se'l poses el noi
Per posar un preservatiu és important seguir les "instruccions", el millor és que ho vegis, et passem l’enllaç d'un vídeo educatiu
DDJHF9LpJS8
Una abraçada! I moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat