soc molt vergonyosa
he tingut una parella abans, vam estar 1 any i mig i jo amb el tema del sexe, no donava molt de la meva part, ell feia el treball, amb l'actual parella, no vull fer el mateix, m'encanta fer l'amor amb ell, i faig la feina, però em fa vergonya que em miri mentre estic dalt, o que jo ho fagui malament, ell sempre em diu amb el tema de les ''anualitats'' que ho faig molt be però d'aquest tema no em diu re
Anissa Ouali

Hola Marta! No pots esperar que la parella et digui que ho fas bé per sentir-te segura de tu mateixa. El més important és que tu et sentis a gust amb el que fas, això serà el que realment li agradarà a ell.
A més a més, has de tenir en compte que si esteu junts, és perquè us agradeu, us agrada el cos de l'altre, tant dintre com fora del llit.
Una cosa que et pot ajudar a sentir-te amb més confiança en la relació podria ser parlar amb ell, i no sentir que ho has de fer perfecte!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali