Estic bé? Jo crec que no...
Hola, soc un noi de 16 anys, medeixo 1,72m i peso 73Kg... Jo em vec gras... Però, estic be?
Ultimament mai tinc gana, em passa desde que he començat a fer horari intensiu al canviar-me d'insti, i jo sempre he tingut el costum de esmorzar a casa, al pati mai menjar res i quan vaig a casa dino... Ara amb l'horari intensiu faig el mateix, i clar, esmorzo a les 7:30 i fins a les 3:30 no dino, però es que quan vaig al pati mai tinc gana, i quan arrivo a casa per dinar, doncs tampoc tinc gana, menjo TOTS els apats per menjar i per no preocupar als pares, pero tot hi aixó em diuen que menjo poc, que m'estic masses hores sense menjar, pero com he dit, el problema es que no tinc gana!
T'esplico tot aixo per si creus que tot i no tenir gana hauria de menjar, encara que com he dit em vec gras... Creus que pot ser que nmo tingui gana pel simple fet de que em vec gras?
Moltes gràcies
PD: he sigut sempre gras i de petit em feien bullying per ser-ho... I podem dir que em segueix la por a ser exclós pel fet d'estar gras...
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació! El teu pes és correcte per la teva alçada, estàs bé! No necessites aprimar! Fas molt bé d'esmorzar a casa, és molt important començar el dia amb un bon esmorzar, però també és molt important que mengis a l'hora del pati, si no ho fas passes masses hores sense ingerir aliment. El fet de no tenir gana pot ser una barreja de tot, la manca de costum de no menjar a aquella hora i el fet de tenir por a estar gras i rebre insults, així que intenta oblidar aquells insults del passat i fes 5 àpats al dia, ja que és la millor opció tan per alimentar-te correctament com per mantenir el pes. La gent que passa moltes hores sense menjar té metabolismes més lents i la gent que menja cada 4 hores aproximadament té metabolismes més ràpids, per tant, és convenient no deixar passar excessiu temps entre àpat i àpat. Així que esmorza a casa, tot i no tenir gana, torna a esmorzar al pati, dina, berena i sopa sense por a engreixar! Si menges equilibrat i fas esport no engreixaràs. Molts petons!!