Estic feta un liooo!!!
Hola, soc una noia de 15 anys i tinc un "lio" increible al cap.
Fa uns mesos vaig coneixer un noi que desde el primer moment hem va cridar l'atenció im'atreia, encara que al principi no ho acceptava. Poc a poc em vaig anar adonant de que no era nomes una atracció, sino que m'agradava de veritat. A veure tampoc estic enamorada, pero cada cop hem va agradant més i més.
El problema és que jo sóc molt insegura per aquests temes perque crec que amb totes les noies que hi ha al món, cap noi es pararia a fixar-se en mi i molt menys agradar-li, sóc molt negativs, ho se.
És per això que crec que amb aquest noi no tinc cap possibilitat i em menjo molt el cap i em ratllo molt.
Les meves amigues diuen que li envii indirectes pero sense tirar-li la canya del tot perque quedaria molt semat pero, com ho faig?
A més, com que no estudia al meu institut doncs nomes el veig els divendres i caps de setmana quan quedem tot el grup d'amics i alguna vegada entre setmana i, quan estem tots junts, les meves amigues em diuen que amb qui més parla i fa bromes i "tonteja" es amb mi i que alomillor si que i agrado. Pero durant la setmana ell parla per Whatsapp sempre amb una amiga meva i amb mi mai, el que em deixa clar que no li agrado. Pero despres fa algunes coses que sembla que si que li agrado. Estic força confosa.
Moltes gracies, Petons <3
Anissa Ouali

Hola Anonimaa14!!
Sembla que la inseguretat i la por estan fent que interpretis en negatiu tot el que està passant. Malauradament no et podem dir si a ell li agrades o no, el que sí que et podem dir és que si segueixes pensant que cap noi es fixaria amb tu pel fet de ser tu, sempre tindràs el mateix resultat! Ja que encara que algú li agradis i t'agradi, no deixaràs que s'apropi, ja que sempre pensaràs que no és possible.
Per tant, el primer pas és trencar amb aquests pensaments. Pel que dius encara que sigui els caps de setmana, amb aquest noi aneu parlant i us aneu veient, com veuries quedar-vos una estoneta els dos sols? (amb l'ajuda dels amics i amigues segur que és possible), o per un altre costat, i si li parles tu per whatsapp?
Amb això, el que et volem dir, és que potser cal canviar una mica l'estratègia i no estar pensant sempre en negatiu! Potser t'arrisques a què ell no senti el mateix, però això t'ajudarà a deixar d'estar tan confusa i angoixar-te.
Clar que és més còmode no arriscar-se però el patiment es fa més pesat i llarg!
Esperem que ens expliquis com va tot! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali