Emparanoyada
Hola, ahir vaig tenir relacions sexuals amb la meva parella. No va passar res amb el preservatiu pero ell em va dir que avegades pot passar que el líquid pre-seminal o el semen s'envagi cap adal (on començaria el penis) i podria sortir i posar-se a la meva vagina.
Pot ser veritat?
(el preservatiu el varem mirar bé cuan vam acabar i no hi havia res trencat i l'hi anaba bé, ni gran ni petit, no relliscava ni li apretava).
ESTIC MOLT RATLLADA!!!
IESP

Hola Anònima 13!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que si heu fet servir preservatiu i ja vau comprovar que no estava trencat, no has de patir per res! Així que et demanaria que no et rallis :)
El semen no pot passar a través del preservatiu, ja que es queda i dins al final.
El problema està quan algú no fa servir el preservatiu o se'l posa només quan ja va a ejacular. D'aquesta manera sí que hi hauria un risc, ja que abans d'expulsar tot el semen, és cert que els nois treuen el líquid preseminal (com tu molt bé dius) i ja podria haver-hi un embaràs.
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat