M'agrada el meu cosir!
Hola adolescents;
us volia comentar que m'agrada el meu cosir de part del meu pare! no es exageradament guapo pero sento que es especial i sento que ell sent el mateix per mi perque en abraçem molt sempre quan estem en familia el pillo mirant-me i sento que jo tambe li agrado! jo tinc 14 anys i el 18 pero en dona igual perque jo l'estimo igual. i adames li cau super be al meu pare i sempre parla molt be d'ell, pero a la meva mare ja....una mica. i tenim moltes coses en comú. i pel seu cumple li he regalat unes puseres que les he fet jo a mà i se les posa sempre!!!
bueno que puc fer per apropar-me més i per que li cridi l'antenció???
Petonsss i gracies per resoldre els nostres dubtes!!! <3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Al ser família, és possible que et miri tant i et tingui tant apreci com a cosina petita i no com a parella. Ara bé si aconsegueixes parlar amb ell de forma més directe sobre aquest tema, comenta-li si ets més que una cosina/amiga per ell, i expressa-li què és el que sents tu per ell. Pel que ens expliques només són suposicions teves per les seves actituds però no hi ha una verbalització per part d'ell.
Què fer per cridar l'atenció d'ell? Això ja depèn del teu estil, interessa't per conèixer-lo i deixa't conèixer, sent tu mateixa, sense fingir ser una altre persona. Si li has d'agradar que sigui per com ets.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat