XOCOLATAA
hOLA,
Tinc un problema amb la xocolata. No se que em pasa pero estic com enganxada, es podria dir que sóc una adicta a la xocolata. Cada dia n'haig de menjar i en menjo molta, com 6 troços entre xocalata negra i amb llet.
Com podria fer per reduir la cuantitat que menjo?
Quins veneficis te? I inconvenients?
Carlota López Ballestar

Bona nit Kikio199,
La xocolata és d’aquells aliments que agraden a quasi totes les persones. Menjar-la amb mesura és molt saludable però de la mateixa manera que els snacks, els dolços, el fast food, la rebosteria, etc. s’ha de menjar esporàdicament. En canvi hi ha altres grups d’aliments com els hidrats de carboni, les fruites i verdures, els lactis i les proteïnes que hem de menjar-los diàriament.
Generalment ens fa sentir bé, contents i relaxats però ens em d’acostumar a no dependre d’ella, com tu dius.
Si estàs acostumada a menjar-ne 6 trossos cada dia segurament se’t farà molt difícil menjar-la només alguns dies o els caps de setmana. Per això és millor que comencis menjant-ne un tros o dos al dia (si realment et ve de gust).
Una abraçada :)
Carlota