Esmorzar
Hoolaa
Una pregunta, pendre cereals amb llet per esmorzar CADA DIA, és dolent?
Em refereixo a que potser no es bo menjar sempre cereals i potser seria millor variar,
o apart dels cereals menjar també alguna fruita, no ho sé.
Gràcieees :)
Carlota López Ballestar

Bona nit Lauretaa2001,
La teva pregunta és molt interessant ja que la majoria de persones no fan massa bé l’esmorzar i fins i tot hi ha gent que se’l salta, cosa que és molt perjudicial.
En primer lloc has de comptar que l’esmorzar s’ha de repartir en dos àpats. Un abans de sortir de casa i un altre a mig matí perquè és important que no passem moltes hores seguides sense menjar.
L’esmorzar ideal és la combinació d’un lacti, hidrats de carboni i fruita. A vegades també va bé menjar un grapadet de fruits secs per tenir més energia. Hi ha moltes combinacions possibles.
Menjar cada dia el mateix no et perjudicarà però pot arribar a ser molt avorrit. Nosaltres et recomanem que vagis variant els esmorzars i busquis la manera que t’agradi més.
Esperem haver-te ajudat.
Carlota