He fet un trio amb els meus millors amics, què faig? URGENTISSIMM
Hola,
tinc 15 anys i fa unes dues setmanes que vaig quedar amb la meva millor amiga i el meu millor amic per estudiar a casa meva. I no se com vam acabar al llit dels meus pares fen un trio. Els dies següents a l'insti no ens parlàvem i només parlàvem per whats. Vem quedar per aclarir les coses, però ens vam posar molt calents i ho vam fer un altre cop. Ara me'n penedeixo molt i no se com parlar amb ells, em sento molt avergonyida, no se si tornarem a ser igual d'amics.
Què puc fer? Si us plau ajudeumeee!!!! Esstc feta un lio....
ES MOLT URGEENT!!!!!!!!!
Anissa Ouali

Hola b_cascó!!
Quan es traspassen certs límits en una relació d'amistat, després és difícil tornar a la mateixa relació que teniu abans. El que potser hauríeu d'intentar és aclarir les coses, parlant. Sembla que això ho heu intentat però el resultat és que ha tornat a passar el mateix. Per què no quedeu en un espai que ajudi que això no passi, per exemple en una cafeteria o aneu a dinar!
Expliqueu com us sentiu i que voleu de la vostra relació, ser amics? Si t'ajuda, queda només amb un dels dos cada cop. Però serà important que deixeu les coses clares, i valoreu si la vostra amistat està per sobre, i la voleu recuperar.
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali