Impaciència
Bon dia!
Al carnaval vaig coneixer un noi i després de que parlesim un estona, ens agradavem i ens vam liar, ens vam agafar una mica de carinyo però no vam fer res més. Em va demanar el numero i parlant per whatsapp semblavaque els dos haviem estat molt bé un amb l'altre.
Ens hem anat coneixent, pero per whatsapp i ens dos estem d'acord que els missatges no ens aporten res i que podriem quedar per veure com va la cosa. Ell viu relativamnt aprop i té cotxe, per tant, passaria pel meu barri.
El problema es que encara no hem concretat cap dia. I ara estic en setmana d'examens i no em va be a mi, aixi que tampoc li proposare per aquest finde.
I ara ja fa 5 o 6 dies que no parlem. Jo tinc clar que no li anire darrere perque mhe de fer valorar, i de fet sempre es ell el que m'obra i tal. Pero estic una mica impacient per coneixel.
Llavors no se que fer. Seguir calentant el tema per whats (cosa que no ens aporta res), i si li dic de quedar com li dic per no semblr una arrastrada?
Perque tampoc busco de l'amor de a meva vida, sino algu que em fagi sentir be quan estigui amb ell pero sense cap mena de compromis (de moment clar)
Gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Nosaltres no et podem dir què has de fer, però sí que podem dir-te que els missatges d'atac que et fas a tu mateixa no són justos. Per què has de ser una "arrastrada" si li obres conversa i li expresses l'interès que tens per conèixer-lo? Estar callada i sense parlar amb ell, sortiu perdent els dos... parlar no és una competició per veure qui "obre" més o menys...
Parlar per conèixer-vos i per buscar un dia per quedar no significa "no fer-se valer", al contrari, fer-se valer significa saber qui ets, i què vals, no valorar-te només per estar en parella o no, sinó per qui ets tu, en quin concepte et tens i com actues amb els altres per a fer-te respectar.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada,
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat