el meu novio esta b?
ollaaaa dons tinc 10 anys i un novio de 17. estem molt be i tal i tamve em comensat a tenir relacions sexuals. laltre dia li baix masturba la polla i li va surtir un liquit blanc groc i em va fer por pk crec que li pasa algo. a part de que cuan li vaix fer per prime cop es va entusiasmar molt i bolia mes. els meus pares no u saben perque dic que vaix amb amiges pero men vaix amb ell i no els i vui di. esta be el meu novio? te alguna enfermetat penal o sexual? mersi per lajudaaaaaaa <3<3<3
Anissa Ouali

Hola aidaaaaloove!
El líquid que li surt a la parella és semen, que té un color blanquinós però no del tot. Així que segurament no li passa res. Però una cosa que si ens preocupa, és que tu tens 10 anys i ell 17, a nivell legal podria haver-hi problemes, sobretot si els pares no saben res.
Més que pel fet que els dos sigueu menors d'edat, és per la diferència d'edat que teniu, i que en el teu cas, encara no tens legalment l'edat de maduresa sexual, i això pot portar molts problemes.
Així que el més important és parlar amb els pares i que coneguin aquesta situació, i sobretot no tenir pressa per tenir relacions sexuals!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali