No se que em passa pel cap..
Hola necessito ajuda.
Tinc una relació de any i mig amb la meva parella a la qual estimo molt.
Però recentment e conegut a un noi de classe amb qui mai havia parlat, i resulta que m'encanta, tan físicament, com mentalment. Mai faría res tinguen parella però de vegades i sense volguer quan estic amb la meva parella fent-ho sem passa pel cap aquesta persona... Que puc fer??? em sento molt mala noviia
Se que no me enamorat ni pillat ni molt menys, simplement m'atrau molt.
Anissa Ouali

Hola Carol!
No és gens estrany que sentis atracció per altres persones tot i tenir parella. L'atracció no és exclusiva cap a una única persona, i en diversos moments podem sentir-la per altres persones, per desconeguts/des...
No podem evitar que el teu cap tingui fantasies i que en aquestes aparegui aquest noi. Però podem crear més fantasies i altres, on aparegui la teva parella, fixa't en què t'atrau d'ell, que et va enamorar, trobeu-vos a faltar, i/o jugueu a escalfar-vos el cap l'un a l'altre...
Ni molt menys ets una mala novia! Potser cuidar de l'atracció amb la teva parella, i no oblidar els moments divertits amb ell, t'ajudi a no sentir-te així!
Una forta abraçada! Anissa Ouali,
@AniOuali