S. No vull que m'etiquetin de guarra per culpa d'un imbécil!!!!
He tingut un problema amb les consultes i no se si l'he feta be, s'ha esborrat o que, us he enviat una fa una estona. esborreu-la, el meu ordinador fa errors.
Us faig un resum rápid.
L'any passat em vaig liar amb el noi. Confiaba molt en ell, va ser el primer que em va agradar i quan anava a casa seva ens treiem la samarreta i "follavem amb roba". Va durar poc perque em va enganyar amb una amiga de classe. A l'estiu em vaig oblidar d'ell pero en tornar de vacances ens van seure junts en una optativa, vam tornar a parlar i a quedar, vaig caure com una estúpida. Ara ja ha passat mig curs, ell té novia (una amiga de classe) i a mi no m'interessa.
La setmana abans de setmana santa vam marxar de colonies fora de catalunya. Vam estar quatre dies i tres nits.
La primera nit tots vam anar a dormir d'hora, la segona nit ens vam juntar alguns en l'habitació d'uns companys (en general els que fumen, encara que hi havia alguns que no fumaben). Com la majoria estaben fumant tant els 3-4 nois com les 3 noies de l'habitació, jo em vaig estirar en un llit amb un amic. Vam tontejar. El dia seguent vam estar tot el matí junts i l'hora lliure que ens van donar a la tarda la vam aprofitar per passejar sols. Ens vam acabar liant. A la nit la meva companya d'habitació estaba amb unes altres amigues i ell va vindre a la meva habitació. Ens vam liar, ens vam treure la samarreta pero no vam fer res més. (Que quedi clar que no vaig ser l'única que es va liar, dos de les meves amigues també ho van fer i l'altre no perque es la que té novio. Tots estaban del plan "el que pasa aqui, queda aqui")
El problema ve que quan vaig tornar vaig quedar amb un amic i parlant em vaig assabentar que el primer noi li havia explicat a la seva colla, amb tot detall, tot el que haviem fet. La cosa es que el noi de les colonies també es d'aquesta colla i em fa por que també els hi ho expliqui. Li he dit que no digui res i m'ha dit que no em preocupi, pero no me'n refio molt. Amb ell tornaré a quedar però no vull anar a casa seva perque no vull fer res. Es a dir que liant-me amb ell estic bé, no busco res serio.
Si m'ho demana com puc evitar anar a casa seva?
A partir d'aquesta conversa amb el meu amic vaig pensar que no vull que la gent pensi que soc una guarra ni res d'això. Quan estic amb un noi (només he estat amb aquets) només penso en agradar-li i penso que no li agradaré (mai m'ha agradat el meu cos). Qué puc fer per evitar que se'm comenci a etiquetar de fresca?
Un últim dubte (no us centreu només en aquest paràgraf que la resta es molt més important per a mí). La amiga que us he dit que no es va liar perque té novio, el seu novio es el meu ex, el que li ho va explicar tot a la seva colla. No se si parlar amb ella perque vagi amb compte amb ell ja que era el seu millor amic i ell deia que era un microones perque calentaba molt als nois. No vull que li pasi el mateix que a mi pero no se si s'ho prendrá malament.
Moltíssimes gracies per contestar i per ajudar-me.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Abans de tot, t'he de recordar que tu NO has fet res malament! Si algú et vol criticar ho farà et liis amb algú o no, perquè motius sempre n'hi ha, oi?
- Si el segon noi ja t'ha dit que pots confiar, el millor és que hi confiis, igual que tu no aniràs explicant res d'ell.
- Si no vols anar a casa seva, sigues sincera i clara. Quan donem excuses rares se'ns nota! I ell ho haurà d'entendre, i més si sap el que t'ha passat amb l'ex
- El primer noi (el teu ex) s'està comportant d'una manera molt masclista i desagradable, ja que el que tu i ell feieu és cosa vostra. No t'ha de fer sentir malament, sinó més aviat que ell et faci pena perquè s'està veient com és.
- Si et preocupa que pugui fer-li a la teva amiga, seria millor que ho parlis amb ella... És un tema incòmode, però al menys per a que tu no estiguis amb aquest secret! definicitivament, aquest noi no es mereix tenir novia si parla així de les dones.
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat