Em cansa sempre ser el mateix
Porto 4 mesos amb la meva parella, i sempre que mantenim relacions sexuals fem el mateix, perque no sabem que incorporar i ens dona vergonya fer-ho malament. Que podem fer?
Elena Crespi

Ines,
El més important és que gaudiu del que esteu fent, més enllà de si sempre feu el mateix. Porteu 4 mesos i és important que saboregeu el que esteu fent perquè si us avorriu ja, encara que us digui 3 coses diferents més a fer, d'aquí a un temps tornareu a estar avorrits.
El sexe és molt més que les coses que fem... és com ho sentim... ic rec que és important que us centreu en com us sentiu, en com gaudiu, en el plaer de tenir-vos l'un a l'altre al costat... i escolteu el vostre cos que, mica en mica, us anirà dient per on anar...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com