Cos nu (inseguretat)1216
Hola, tinc un problema i es que tinc novio i estem començant a fer cosetes pero encara no hem fet res nomès ficar-nos mà. El problema es que em dona molt cosa quan em vegi nua perque soc una mica insegura del meu cos i em dona cosa per que no li agrado però ell diu que li encanto i que li agrada tot de mi, però i si cambia de opinió? Ajuda siusplau.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. És normal sentir vergonya a l'hora de veure'ns nuus davant una altre persona, per primera vegada. Si ell t'ha dit que li agrades, és meravellós, sovint nosaltres mateixos som més exigents amb el nostre propi cos, però hem d'aprendre a acceptar-nos, a conèixer i estimar les formes del nostre cos i no esperar que siguin com les no se quin famós escultural.
Per tant, si vols començar a iniciar-te en les relacions sexuals compartides, hauràs de superar aquesta vergonya poc a poc! Per a tu i per a ningú més!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat