Siusplau estic desesperada....necesito ajuda
Hola!!
Us voldria fer una consulta; Crec que estic enamorada d'un nen, o almenys molt pillada, el problema es que no ho se, i no crec que ell vulgui res amb mi, he llegit moltes consultes i sempre dieu que es te que donar el pas es a dir, dirli algu o alguna excusa per parlar amb ell pero amb fa molta vergonya. Vaig a 2n Eso i ell fa 4t, anem al mateix insti, cada dia al mati, i per el mijdia i per la tarda passo per davant de casa seva o be per anar cap a l'insti o per tornar a casa. Abans de sortir de casa o de l'insti sempre estic contenta perque el veure seguidament i ami matrau molt i mencanta, se que ell ma mirat alguns cops perque ho he vist pero penso que es allo tipic de que si hi ha una tia la miras igual que si hi ha un tio jo el miro. Pero nose.. no estic segura dels meus sentiments, tambe ell es popular pero no es el tipic de 4t com els altres amb la moto i fumant xulejant. I mestic pillant molt, he pensat de que si mel creuo pel passadis entrebarcarme aposta al seu costat o algu pero no se si seria bona idea, necesito consell inmediatament, Ja se que tinc que fer jo el pas perque sino no passara res i jo vull que passi, pero esque ni ens parlem ni res. Es nomes de vista de l'insti. Tambe vaig pensar de que jo tinc amigas amb comu amb ell i de fer algun facetime junts o algu per las xarxes socials pero a sigut un fracas. Osigui que ja esta descartada aquesta opcio, necesito ajuda siusplau, per cert el tema dels estudis no mafecten ja que estic treien molt bones notes es adir que aixo no es un problema.
Moltissimes Gracies i perdo per les faltes!!!
Espero que amb contesteu.
IESP

Hola lola2!
Si no us coneixeu, potser el primer pas seria aquest, no creus? Ens expliques que teniu amigues en comú, i això és fantàstic, ja que poden donar-te un cop de mà i fer que comenceu a conèixer-vos! D'aquesta manera aniràs aclarint què sents exactament i si et val la pena fer el pas. A vegades és millor anar a poc a poc i fer les coses "ben fetes", que anar a sac, ja que potser es queda una mica parat si mai heu parlat abans!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat