No ho sabem fer amb perservatiu
Hola em dic Desi, i tinc un dubte que el meu novii i jo no ho sabem fer amb preservatiu, perquè un dia ven provar de fer lo sense i ara cada cop que tenim relacions sexuals ho fem sense, perquè ara ens sembla molt incomodo el preservatiu, però no volem aregar-nos a que em quedi embarassada o agafi alguna infermetat. volia algun consell? Gracies per la teva atenció espero que m'ha repodrís aviat.
IESP

Hola Desi!
Si esteu mantenint relacions sexuals sense preservatiu, és evident que hi pot haver un embaràs no desitjat i al mateix temps podeu contraure alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Si sou una parella estable, tots dos us heu fet les proves i no teniu cap ITS, podeu valorar altres mètodes anticonceptius. El que us recomanaríem és que féssiu una visita al ginecòleg per tal que us orienti i assessori per veure quin mètode anticonceptiu s'adapta més a les vostres necessitats i circumstàncies!
Recordeu però, que si de moment voleu esperar, és molt important que no oblideu el preservatiu, i que l'introduïu en les vostres relacions com un element indispensable per poder gaudir sense patir!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat