Primera Regla
Fa 40 dies em va arribar per primer cop la Regla. Nomes em va baixar el primer dia. Quan em tindria que arribar? No tindria que haverme baixat als 28-30 dies?
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Si només et vas tenir sang un dia és possible que fos un avis de que estàs a punt de tenir la regla. Si vas tenir un període de regla normal, que dura aproximadament una setmana, no et preocupis si no et ve al cap de 28-30 dies. Molts cops durant l’adolescència tenim períodes irregulars, de manera que pot tardar més dies a venir. T’aconsello que t’apuntis sempre el dia que et ve i el dia que s’acaba. Hi ha aplicacions de mòbils que van molt bé. Per últim, si ja t’ha vingut la regla seria molt recomanable que truquéssiu al ginecòleg. Així podrà començar a fer-te un seguiment.
Una abraçada
Carlota López Ballestar