Acné!!!
Per començar vull preguntar si tenir grans, etc, pot influir en la expectativa que dono ja que jo hem dono una bastant fastigosa.
Per altra banda era si tindrieu alguna recomanació per eliminar-los i no deixar rastre, jo ja he provat de tot però segueixo igual....
Siusplaaaaaau!!!! :'c
Carlota López Ballestar

Bon dia!!!
Sé que tenir grans és molt molest i fa que estiguem constantment pensant-hi però pensa que quasi tots els adolescents en tenen i això no fa que canvií la percepció del altre.
L’acne, de la mateixa manera que el pes, l’alçada, el color dels ulls, etc. ens ve donat per la predisposició genètica. Durant la infància no solen aparèixer però al inici de l’adolescència, quan comences a fer el canvi, a moltes persones comencen a sortir-lis granets. Això no és perquè facin un canvi de la seva alimentació sinó perquè es comencen a produir molts canvis hormonals.
Per això és una cosa difícil de controlar. En el cas de que et preocupi moltíssim sempre pots consultar-ho amb un endocrí, que és el metge expert en les hormones, i amb un dermatòleg, que és l’expert en la pell.
Si que t’ajudarà tenir uns bons hàbits amb la pell. Netejar-la bé, posar-te una crema hidratant i exfoliar-la 1 cop al mes. Si tens molt acne et pot anar bé una crema anti-acne i si son pocs granets i et fan molt mal pots comprar una crema amb tractament.
Pel que fa al maquillatge, no farà que desapareguin però si que te’ls pot tapar o dissimular. Van molt bé unes cremes o llapis que són de color verd o groc que serveixen per tapar el granet i que no es vegi tant vermell. Sobretot no tels petis perquè et deixa marca i a més poden infectar-se i et farà molt mal.
Esperem haver-te ajudat una mica.
Moltes gràcies, i no et preocupis. Aquest és un aspecte típic de l’adolescència, li passa a la majoria de persones i acaba desapareixent un cop les hormones s’estabilitzen.
Una abraçada
Carlota López Ballestar