La regla em guanya
Hola!!
Tinc un problema molt gros ja que la setmana que bé anem amb l'escola a Mallorca per un viatje de final de curs i farem activitats com anar a la piscina, fer padelsurf, windsurf... El que passa es que em té que vindre la regla i no em vull quedar a fora de la psicina de braços creuats per culpa de la regla. He probat una vegada de posar-me un tampó, però em va fer moltíssim mal, nosé si perquè era la primera vegada que n'utilitzava un o perquè mel vaig posar malament.
Saps alguna manera de poder posar-me un tampó sense que em fassi mal o alguna manera per evitar la regla durant uns dies?
Moltíssimes gràcies.
IESP

Hola Abril22!
Segurament et va fer mal perquè no el vas posar correctament.
En primer lloc és important que estiguis tranquil·la i relaxada a l'hora de posar-te'l, ja que si no ho estàs la musculatura vaginal estarà tensa i això dificultarà la introducció del tampó. Et recomanem que per començar utilitzis la mida més petita de tampons i que vinguin amb aplicador de plàstic, això ho facilita molt.
Si et sents més còmoda, agafa un mirallet i observa els teus genitals per introduir-lo correctament. Pensa que un cop el tenim posat no l'hem de notar, si el notem o ens molesta és perquè no està ben posat.
T'adjuntem un enllaç on podràs veure com col·locar correctament un tampó, però recorda que normalment a les instruccions del producte també ho trobaràs explicat i amb dibuixets:
La regla no hauria de ser un impediment perquè poguessis gaudir plenament del viatge de final de curs a Mallorca!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat