DIA 31/05/2016-- Consulta Molt Important
Bones! Sóc una noia de 16 anys i sóc verge, mai havia fet cap cosa sexual, em refereixo ni follar ni dits ni "pajas" ni res de tot aixo.
L'altre dia vaig quedar amb el meu novio (ell no és verge, ha fet moltes coses) i em va posar els dits per primera vegada. A mi no em va fer mal però ell em va comentar que li semblava que tenia el forat una mica estret perque primer m'havia posat un dit i després ja dos però un damunt de l'altre no amb tota l'amplada. Es normal que tingui el forat petit? Es dilatarà per a la penetració? Em podeu donar algun consell siusplau per a que es dilati o algo... Vaig molt perduda i no vull que em faigi molt de mal la penetració..
I també saber si el forat es dilata al moment i després torna al seu lloc normal o queda dilatat??
Graaaaciiiieeees Adolescents!!!!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. La vagina s'adaptarà a la mida del penis. No és que es faci gran i després disminueixi, el tamany serà el mateix. El que passarà és que s'adaptarà, la idea és molt similar a un mitjó que s'adapta a un peu, quan traiem el peu, el mitjó torna a la seva forma natural, oi? Doncs la vagina igual.
És possible que tinguis l'himen intacte i depenent de com sigui (rígid, gruixut, flexible, etc...) canviï la vivència de la primera relació sexual amb penetració, els nervis i la tensió tampoc ajudaran a que no faci mal aquella (o aquelles) primeres vegades.
Si de totes formes, veieu que realment és petit, consulta amb un ginecòleg.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat