M'ham demanat un 'lio' pero mai m'he liat!
Hola,
M'agrada un noi que es de la meva mateixa edat, a ell crec que tambe li agrado per aquesta raó m'ha dit que si em volia liar amb ell. Varem anar d'excursió amb l'institut ( no hi habien els profes ) ens vam intentar liar pero tot el rato la gent interrumpia pero ho agraeixo perque.....
MAI M.HE LIAT en canvi ell si em podrieu donar alguns cosells de com liarme sisplau?
Es molt urgent ja que hem quedat dema.
Gracies
IESP

Hola Meri03!
En primer lloc tranquil·litat, que no t'hagis liat mai no és cap problema! Ningú neix ensenyat i per tant, has de donar-te permís per anar-ne aprenent de mica en mica.
Si tu tens menys experiència que ell, deixa que sigui ell qui porti la iniciativa i aniràs veient com tot flueix. Vés a poc a poc i deixa't portar. I molt important, que ho facis amb qui realment vols fer-ho, amb qui et sentis a gust i preparada, i que gaudeixis del moment (el primer petó normalment mai s'oblida).
Quan et trobis en situació, ja notaràs que el teu cos et parla, només caldrà que segueixis els seus moviments i ell seguirà els teus, si vols acaronar amb la llengua els seus llavis, acarona'ls, o si és ell qui acarona els teus amb la llengua respon el seu moviment. El teu cos ja et dirà què necessita, ja veuràs. Només t'has de deixar portar fins on tu vulguis.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat