No sé que fer:(
El cas es que sóc una noia tímida que mai s'ha liat amb ningú i m'he enamorat d'un noi de la meva classe. Vam començar a parlar per whattsapp i vam descobrir que teniem molts gustos en comú. Ens anavem obrint mútuament i cada cop em generava més interès. Llavors poc a poc em vaig anar adonant que feia temps que es fixava amb mi. Quan estavem a classe deixava el seu grupet d'amics per parlar amb mi i em comentava (i segueix comentant) les meves fotos d'Instagram i les dels meus amics on surto jo (dient coses de mi). Vaig parlar-ho amb unes amigues i em van dir que se'ns dubte estava pilladissim per mi i això em va alegrar molt perquè jo també ho estic per ell. El cas es que fa uns dies els del meu curs van anar a fer botellon i jo no vaig anar-hi i ell va beure molt i es va liar amb noia que em cau molt bé. Jo em vaig quedar totalment ensorrada quan vaig saber-ho però no puc culpar-los, ja que tots dos anaven malament i molt poca gent sap que ell em mola. El cas es que al matí següent ell em va obrir preguntant-me perquè no hi havia anat i em va explicar que va beure molt. Primer de tot em va dir que no sabia que havia fet i després em va explicar que era conscient tota l'estona, cosa que em va deixar una mica liada. A aquest primer noi l'anomenarem X.
A la meva classe hi ha un altre noi (al que anomenarem Y), amb el que no parlo per whattsapp però que em cau bé i desde 1er d'ESO tothom del curs diu que hem d'acabarem junts. Segons el que puc suposar, a Y li agrado ja que m'ha demanat quedar i a la graduació, quan el van cridar per donar-li la banda tothom va començar a cridar el meu nom, fins i tot va fer-ho X. En alguns moments X em parla sobre Y per whattsapp i viceversa. Fins i tot Y em va dir que faria bona parella amb X. Jo estic molt confosa ja que a mi Y no m'agrada i no sé si fer el primer pas i demanar-li a X quedar. Espero que no t'hagi liat massa i que em puguis ajudar.
Elena Crespi

Hola YunaChwan!
Gràcies per confiar en nosaltres!
Com que dius que Y no t’agrada, el més important és que no li donis falses esperances. Perquè, de vegades, confonem el que sentim i fem que els altres s’il•lusionin sense que realment ens agradin. Per tant, si Y no t’agrada, Y no és el problema.
El problema apareix amb X. Sembla que tots dos teniu “algo” però ningú s’atreveix a fer el pas... per tant, jo t’animaré a que puguis parlar amb ell o intentar fer coses que siguin una mica més intencionades i que puguin fer que ell s’adoni que li agrades... i si no se n’adona, parla amb ell... això si... has de valorar ben bé que tan pot acabar bé com no, per tant, has de ser valenta per assimilar el resultat de la teva jugada!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81