tampons
holaa!! buenu...laltre dia vaig provar de posarme un tampo (no era la primera vegada, putse la tercera) pero no em va entrar i em va fer moltisim mal... e mirat com es posen i quan u intento no hi ha manera....no mentra. vaig agafar els "tampax compak pearl" de la caixa verda (els vaig agafar perque posava de fluix moderado a abundante). son aquests els petits?? pot ser que sense volguer aigui agafat els grans i per aixo no mentrin??
meercii si contesteuu...em serviu de molta ajudaa ;-)
IESP

Hola n75!
Doncs encara hi ha una mida més petita, els que són de color lila/rosa. Prova amb aquests a veure què tal.
Fixa't que les tres primeres vegades la cosa va anar bé, i potser ara estàs més tensa i amb por a que et torni a fer mal i per això no acaba d'entrar. Pren-t'ho amb calma, no cal córrer ni atabalar-se. Busca una postura en la qual estiguis còmoda, ajuda't d'un mirallet si et cal i veuràs com tot et resulta més senzill.
Recorda que un cop tenim el tampó a dins no l'hem de notar. Si el notem o ens molesta, és perquè no està ben col·locat!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança! :)
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat