No se què està passant amb el meu cos...
Hola! primer de tot m'agradaria que aquesta consulta sortís amb anònim.
Us faig arribar aquesta consulta per què no se que em passa, no se si és per la calor o per què però cada dia m'aprimo més, i no em vull aprimar per què se m'està anant el cul i les tetes, és a dir m'estic com enconjint, i no m'agrado gens...
Estic intentant menjar més però tampoc puc per què no m'entra... no se que mes fer, vull tenir el meu cos d'abans que no tenia cap problema.
Moltes gràcies.
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Gràcies per escriure al consultori. Dons la veritat és que em sorprèn el que t’està passant. És cert que quan fa calor a vegades tenim menys gana però tampoc és tant exagerat com per que no t’entri res. A més, si estàs perdent pes molt ràpid també em sorprèn.
En la teva situació el que et recomanaria és que vagis al metge i així ens quedarem tots més tranquils. Mentrestant intenta menjar el màxim que pugis perquè sinó cada vegada et trobaràs pitjor.
Segur que no t’està passant cap cosa que t’hagi posat nerviosa, o trista, etc.? A vegades quan no estem bé influeix en les ganes de menjar, entre altres coses.
Si vols pots respondre enviant una nova consulta. També t’agrairia molt si escrius explicant que t’ha dit el metge, sempre ens quedem més tranquil•les.
Una abraçada guapa!
Carlota López Ballestar