precupació
hola bona tarda soc una noia de 21 anys i tinc el següent enreanou tinc parella desde fa 9 mesos estem molt bé junts i ens estimem però el que passa es que ell té una situació familiar dificil ja que s'ha d'anar de la casa on viu per citació judicial per part del seu pare i per aixó m'ha oferit viure amb ell en un pis de lloguer però ma mare nose perqué no li agrada el meu xicot perque es pensa q em vol separar de tot i no es així com puc parlar amb llibertat de la situacio sense que hi hagui una guerra
Elena Crespi

Hola Kath!
Et faré algunes preguntes perquè tu mateixa t'ajudis aprendre una decisió:
Tu et sents preparada i amb ganes per anar a viure amb ell?
Realment creus que després de 9 mesos de relació podeu anar a viure junts?
En una situació estàndar (on ell no tingués aquests problemes) quan creus que seria bo que una parella comencés la convivència?
Creus que amb 21 anys, s'ha d'anar a viure en parella?
Qui pagaria el pis de lloguer?
Realment això és el que tu vols que passi?
Creus que la teva parella et convé?
Hi ha alguna part de veritat en això que diu la teva mare de que el teu xicot et vol separar de tot? Què pot haver vist ta mare per pensar això?
Et recomano un llibre: els límits de l'amor d'en Walter Riso. Que potser t'ajudarà a valorar com hauria de ser una bona relació de parella...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81