Tampons i marejos
¡Hola! Fa un any que tinc la regla i he intentat molts cops posarme tampons y no puc. Ultimament, cada cop que ho intento em marejo i m'estresso molt. ¿Es normal? Es que potser penso que no ho estic posant pel lloc correcte. Jo ja m'he mirat els genitals pero no ho sé...
Gracies per ajudarme :)
IESP

Hola Pau!
Segurament el que et passa és fruit dels nervis. Pren-t'ho amb calma i veuràs com finalment ho aconsegueixes!
Si ja t'has mirat els genitals, deus haver localitzat l'entrada de la teva vagina per on has d'introduir el tampó. Si estàs nerviosa o molt tensa, la musculatura de la teva vagina també es tensa dificultant la introducció del tampó. Així que com et dèiem, paciència i molta calma.
Et recomanem que compris tampons de la mida més petita i amb aplicador de plàstic, això facilitarà les coses. Posa't amb una postura còmoda, ajuda't d'un mirallet si ho necessites i mira les instruccions per saber com posar-te'l. Si veus que t'atabales, que no entra o que t'estàs posant molt nerviosa, deixa-ho per d'aquí una estona.
Un cop el tinguis ben posat recorda que no l'has de notar ni t'ha de molestar! Si et molesta o el notes, significa que no l'has col·locat correctament.
T'adjuntem un enllaç on podràs veure amb dibuixets com introduir-lo:
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat