Exercicis
Els hipopresius van be Per reduir la panxa?
Els steps serveixen Per tonificar les cuixes? Perque quan estic estirada i pujo les cames me les veig primes i dures i m'agradaría tenir-les aixi quan estic dreta. Si els steps no van be amo quins exercicis/clases/maquines ho puc a aconseguir?
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Penso que el que t’aniria millor és combinar esports que siguin cardiovasculars, amb altres on treballis la musculatura i també fer alguna activitat on treballis la flexibilitat. Aquesta és la manera de treballar tot el cos en conjunt.
A nivell cardiovascular hi ha molts esports, es tracta de que trobis amb quin t’ho passes millor: potser ballant, vòlei, futbol, etc.
Pel que fa a la musculatura jo et diria que ho facis també a través d’esports, anar amb bicicleta, fer natació, voleï, etc.
Per últim, per treballar la flexibilitat va molt bé el yoga, la rítmica, el pilates, etc.
Els abdominals hipopresius van bé per reforçar la musculatura i el step va bé per tonificar les cames, tot i així és el que et dic, són exercicis molt concrets en que treballes una petita part del cos.
Una abraçada bonica
Carlota López Ballestar