AJUDA SISPLAU NO SÉ SI PUC ESTAR EMBARAÇADA
Primer de tot, vull demanar als redactors que no publiquin això a la pàgina principal, només al consultori. I us voldria donar les gràcies per respondre les consultes dels joves.
Fa 4 dies vaig fer-ho pel cul amb un amic, la polla va sortir del forat i quan la tornava a posar em vaig moure i me la va posar a la vagina. Ja sé que pot sonar estrany pero el cas és que va ser així. Quan va fer l'embastida la va treure ràpid però no s'havia corregut, va acabar ell fent-se una palla. No vam utilitzar protecció i ara estic molt precoupada perquè no em vaig prendre la pastilla del dia després.
M'agradaria saber si hi ha risc d'embaràs i si és gaire elevat, ja que sé lo del líquid preseminal i estic molt preocupada ja que tinc la regla molt irregular i super fluixa de manera que no sé quan em vindrà.
Haig de dir que he après la lliçó i a partir d'ara no tindré relacions si no és amb protecció.
Moltes gràcies i perdoneu pel vocabulari, però no sabia com expressar-me.
IESP

Hola laia1998!
Tranquil·la pel vocabulari, t'hem entès perfectament! ;)
Com sempre us diem, sempre que hi ha relacions sexuals sense protecció (preservatiu) hi ha risc d'embaràs no desitjat... però també has de tenir en compte que quan tenim sexe anal (pel cul), també hem de fer servir preservatiu, ja que el risc de contraure alguna infecció de transmissió sexual (ITS) és força elevat. També és molt important que després de practicar sexe anal, canviem el preservatiu abans de penetrar per la vagina, ja que podem passar bacteris o microbis a la vagina i com a conseqüència tenir alguna infecció.
N'estem segures que has après la lliçó i que les pròximes vegades fareu servir preservatiu i en tindreu més d'un per si de cas! D'aquesta manera podreu gaudir de la sexualitat sense haver de patir!
Si uns 15 dies després d'haver mantingut les relacions de risc no t'ha vingut la regla, fes-te una prova d'embaràs per sortir de dubtes. Si segueixen passant els dies i no et ve, repeteix-te la prova i et recomanem que facis una visita al ginecòleg perquè valori a que es deuen aquestes irregularitats i l'absència de menstruació.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat