Ajuda ell ja ho vol fer! I va molt rapid!
Hola adolacents! Avans dexplicar-vos el meu problema voldria felicitarvos per tota lajuda que esteu donant x aqui.
Avera fa un mes vaig comensar a sortir amb el meu novio (ell te 18) i em despres de veure una peli i liarnos ema va demanar que li toques els "pezons" i ho vaig fer durant una estona fins que es va correr. Despres deixo em va intentar entrar varies vegades, volen-me treure la camisa i vaixant-me les calsetes. No fa gaire que sortim i enxara no ho voll fer pero ell si i em sento presionada constantment.
Que faig li sic que si que ho fem o que sesperi un temps mes per tenir sexe??
A mes jo encara soc vestant petita amb 15 añs no??
Gracies!
IESP

Hola yatecomo,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Si tu encara no ho vols fer, ell haurà d'esperar, en el sexe MAI ni NINGÚ ens pot fer sentir forçades a fer RES que no vulguem fer.
Per tant, parla amb ell de forma clara, digue-li que encara no vols donar cap pas en aquesta direcció i que no estàs preparada, que quan ho estiguis ja li diràs. Necessites espai i no sentir la pressió.
No dubtis, si no ho tens clar, és un "no". Ell ho haurà de respectar.
Una abraçada ben forta i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consutajove.cat