Què és enamorar-se?
Hola adolescents!
Primer de tot, donar-vos les gràcies pel servei que feu, la veritat és que sou de gran ajuda per a molts de nosaltres! Us voldria preguntar una cosa que, personalment, considero bastant important, ja que no se si realment estic o no estic patint això. Per a vosaltres, que significa estar enamorat? Atracció tan sols, posar-se nerviós quan parles amb aquesta persona? La veritat és que m'agradaria que em donessiu unes pistes des de la vostra experiència per aclarar-me una mica.
Moltes gràcies!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. Moltes gràcies per les teves paraules, ens animen molt a seguir treballant!
Ens fas una de les preguntes més complicades de respondre però intentarem respondre't!
L'enamorament és un estat previ a l'amor i és un estat temporal. En aquest moment, les emocions estan a flor de pell, la persona enamorada sent coses molt fortes per la persona de qui està enamorat, només pensa en aquella persona, i sent nervis (o papallones a l'estomac com es diu) quan està a prop o quan sap que es veuran.
Són sensacions i emocions molt intenses, i tothom ho pot arribar a sentir en algun moment de la seva vida!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat